Általános szerződési feltételek
Általános Szerződési Feltételek
1. ONLINE ÁRUHÁZ MENEDZSMENT
Megpróbáltuk felépíteni az online áruházat szolgáltatásokkal és lehetőségekkel, hogy Ön, mint ügyfél, a lehető legegyszerűbben megtalálja és megvásárolja a keresett terméket. Az üzlet funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során felmerülő igényekhez igazították. Igyekszünk a lehető legtöbb információval ellátni Önt, hogy segítsünk a termékek kiválasztásában.
A termékismertető a mindenkori gyártótól származik, ezért tartalmáért felelősséget nem tudunk vállalni. Használat előtt feltétlenül olvassa el a megrendelt termék használati utasítását, és kérjük, kövesse az előírt alkalmazást.
A bemutatott termékek csak online rendelhetők házhozszállítással.
A Laterre áruház dermokozmetikai és kozmetikai termékeket forgalmaz.
A termékek feltüntetett árai tartalmazzák a jogszabályban előírt ÁFA-t (27%), de nem tartalmazzák a házhozszállítás díját, kivéve, ha ezt külön akcióban hirdetik meg.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
2. NAVIGÁCIÓ
Az üzletben megrendelés nélkül is megismerheti termékeinket. Ebben az esetben nem kell megadnia adatait. Bejelentkezés vagy regisztráció nélküli böngészés közben kiválaszthatja azokat a termékeket, amelyek a kosárba kerülnek, és regisztráció nélkül megvásárolhatók. A termékek termékcsoportokba vannak sorolva a kiválasztás megkönnyítése érdekében. Ezeken belül további kategóriák vannak. Itt választhat a termékek közül és hozzáférhet a termék adatlapjához. A termék neve, leírása, ára, csomagolása, egységára, esetleges kedvezménye, valamint a termékről készült fotó megtalálható az egyes termékek adatlapján. A fénykép bizonyos esetekben eltérhet, ha a gyártó megváltoztatta a csomagolást. Ha más termékeket szeretne megtekinteni, folytathatja a böngészést az összes áruházi oldalon található gombok segítségével.
3. MEGRENDELÉS
A.) MEGRENDELÉS ELŐTT
Érvényes megrendelést regisztráció nélkül is leadhat. Lehetősége van regisztrálni a megrendeléskor és a megrendeléstől függetlenül. Ennek az az előnye, hogy már nem kell újra kitöltenie az adatait. A következő vásárláskor feliratkozhat hírlevelünkre is. A regisztráció során az adatlapot ennek megfelelően kell kitölteni. A képernyőn megjelenik egy szöveg, amely tájékoztatja Önt a sikeres regisztrációról, majd automatikus e-mailt küld az e-mail címére. a regisztráció sikeréről.
B.) ADATVÁLTOZÁS
A felhasználó a bejelentkezés után az oldal tetején megjelenő "Profilom" menüpontra kattintva módosíthatja adatait és jelszavát.
C.) ELFELEJTETT JELSZÓ
A weboldalon a "Bejelentkezés/Regisztráció" gomb fejlécében keresse meg az "Elfelejtette jelszavát?" linket, rákattintva az "Elfelejtett jelszó" aloldalra jut, ahol e-mail címe megadásával új jelszót kérhet, amelyet rendszerünk generál és e-mailben küld Önnek. Bejelentkezés után bármikor megváltoztathatja az e-mailben kapott új jelszavát az Adatok módosítása aloldal fejlécében található "Profilom" linkre kattintva.
D.) TERMÉKCSERE, PÉNZVISSZATÉRÍTÉS
Abban az esetben, ha a terméket ki kell cserélni vagy a vételárat vissza kell téríteni, természetesen e-mailben értesítjük Önt, és tájékoztatjuk a feladatokról és a kapcsolódó információkról. A vásárlás során fellépő hibák és félreértések panaszokhoz vezethetnek. Minden panasz kezelése során a jogi követelményeknek megfelelően járunk el. Minden beérkező véleményre válaszolunk, és az általunk vagy beszállítóink által elkövetett hibák esetén a legnagyobb rugalmassággal - ügyfeleink érdekeit figyelembe véve - járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül. Az online áruház meghibásodása esetén a Vásárló panaszt nyújthat be, amelynek időtartama a termék átvételétől számított 30 nap.
E.) MEGRENDELÉSI ELJÁRÁS
Termékeink között többféleképpen is megtalálhatja, amire szüksége van.
* A felső menüsorban, a fő kategóriák legördülő menüiből kategória, bőrtípus és termékcsalád szerint.
* A webhely jobb felső sarkában található keresőmotor használata.
* További szűrőket hajthat végre az eredménylista oldalán a bal oldali menü segítségével.
A megvásárolni kívánt termékeket a listanézetben található "Gyors vásárlás" gombbal vagy a termék adatlapján a "Kosárba" gombbal helyezheti a kosárba. Ha már van egy termék a kosarában, akkor folyamatosan nyomon követheti annak állapotát és a kosárba helyezett termékek összértékét a fejlécen található "Kosaram tartalma" gombbal megnyíló felületen. Regisztráció nélkül is rendelhet. A termékek kosárba helyezése után a "Kosaram tartalma" gombbal megnyíló felületen kattintson a "Tovább a kosárba" gombra a kosár eléréséhez, ahol a rendszer megadja azokat az egyes lépéseket, amelyek végigvezetik a felhasználót a megrendelés sikeres leadásán. A "Megrendelés elküldése" gombra kattintva az ügyfél tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása fizetési kötelezettséget von maga után. A megrendelésről visszaigazoló e-mailt fog kapni a megadott e-mail címre.
F.) MEGRENDELÉS FELDOLGOZÁSA
A megrendeléseket hétköznap 8 és 16 óra között dolgozzuk fel. A megrendelés átvétele
Ezt követően előfordulhat, hogy egyes termékekből nincs elegendő készletük az összes ügyfelünk kiszolgálására. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk e-mailben tájékoztatja Önt. Lehetőség van a megrendelés feldolgozásaként megjelölt órákon kívül is leadni, ha a munkaidő vége után történik, akkor másnap kerül feldolgozásra. A megrendelést mindig e-mailben erősítjük meg. Általános határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. A termék adatlapján megjelenő képek eltérhetnek a valódiaktól, egyes esetekben illusztrációként jelennek meg. Cégünk nem vállal felelősséget a műszaki specifikációk előzetes értesítés nélküli, a beszállítón kívül álló okokból történő megváltoztatásáért. Fenntartjuk a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendeléseket részben vagy egészben elutasítsuk. Amennyiben a termék vételára előre kiegyenlítésre kerül, az összeg visszakerül a feladónak. Tájékoztatjuk, hogy helytelenül megadott e-mail cím vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. a megerősítés hiányát okozhatja.
G.) SZERZŐDÉS REGISZTRÁCIÓ
A webáruház használatával kötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt a szolgáltató nem iktatja, és később nem hozzáférhető. Jogi szempontból az online áruházban leadott megrendelések jogi nyilatkozatnak minősülnek szuggesztív viselkedés formájában.
4. SZÁLLÍTÁS
SZÁLLÍTÁSI CÍM
A szállítási cím lehet a lakás vagy akár a munkahely címe, azaz bármely magyarországi szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet kell feltüntetni, ahol a vevő a szállítás becsült időpontjában a legvalószínűbb.
SZÁLLÍTÁSI IDŐ
A csomagokat hétköznapokon 8:00 és 17:00 óra között kézbesítjük. A futárszolgálat kétszer próbál szállítani, az ügyfelet terhelik a meg nem kapott csomagok kézbesítésének költségeiért. A szállítási idő 2 munkanap 12:00 óra előtt leadott megrendelések esetén. Későbbi megrendelések esetén a szállítási idő 3 munkanap. Nem szervezzük meg időben a szállításokat.
5. EZÜST
Fizetési mód a megrendelt termék árára és a szállítási díjra.
A megrendelt termék vételárát az alábbi módokon fizetheti ki:
* utánvét a futárnak a csomag átvételekor
* banki átutalással cégünk bankszámlájára a megrendelés leadása után
* online fizetés bankkártyával
6. GARANCIA
Termékeinkre a törvényi előírásoknak megfelelő garanciát vállalunk. A számla vagy a számla másolata szükséges a garancia érvényesítéséhez. A számlát a csomagban lévő termékekkel együtt küldjük el. A hibás/problémás termékeket ajánlott levélben kell elküldeni postai címünkre, a panasz jogszerűségének megállapítását követően kicseréljük a terméket és postázzuk a megadott címre. A garancia nem alkalmazható sérült vagy törött termékekre, illetve a nem megfelelő használatból eredő hibás működésre. További információ a jogi információkban.
7. FELLEBBEZÉS A CSOMAGOK ÁTVÉTELÉVEL KAPCSOLATBAN
Utánvétes rendelés esetén csak a kívánt termékeket rendelje meg, ha a csomag átvételekor ki tudja fizetni a díjat a futárnak! Nem igényelt, visszaküldött csomagok esetén a visszaküldés szállítási díját a vásárló számítja fel, a csomagot csak akkor tudjuk újraküldeni, ha a csomag értékét előre átutaljuk!
8. A VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATOS JOGI INFORMÁCIÓK
8.1. A SZOLGÁLTATÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
Az ügyfél 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A vásárló ezt a jogát a termék átvételétől számított legfeljebb 14 napon belül gyakorolhatja. A vásárló elállási jogát a megrendelés leadásának napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Az elállás esetén a vevő köteles az átvett árut teljes és sértetlen állapotban (eredeti, sértetlen csomagolásban) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A vásárlót egyéb költség nem terheli, azonban a szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését. Sztornírozáshoz használhatja a sztornírozási nyilatkozat sablont is, amely innen tölthető le: nyitó kimutatás minta.
Írásbeli elállás esetén azt a figyelembe vett határidőn belül érvényesíteni kell, ha az ügyfél nyilatkozatát a határidő lejárta előtt nyújtja be. A szolgáltató köteles az ügyfél által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb a lemondást követő 14 napon belül visszafizetni, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek azért merültek fel, mert az ügyfél a legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási módot választott. a szolgáltató biztosítja.
A felek eltérő megállapodásának hiányában az ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát olyan áruk értékesítése esetén, amelyek a vevő személyéhez kapcsolódnak, vagy amelyeket a vevő utasításai alapján vagy az ügyfél kifejezésére állítottak elő. kérés.
Ezenkívül nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a terméket jellege miatt nem lehet visszaküldeni. 45/2014. (II. 26.) Kormány. a rendelet 29. § (1) bekezdése szerint kozmetikai termékek és egyéb zárt csomagolású termékek vásárlása esetén nincs lehetőség a termékektől való elállási jog gyakorlására felbontás után, Próbaverzió vagy használat.
A termékeket csak bontatlan csomagolásban vesszük vissza, azaz ha Ön már kibontotta a terméket, elállás esetén a vételárat nem áll módunkban visszatéríteni.
Ha a termék átvételekor külső sérülés jeleit észleli a kartondoboz csomagolásán, amelyek alapján feltételezi, hogy a megrendelt termék szállítás közben megsérülhetett:
* 1. Kérjük, hogy a csomagot a futár jelenlétében bontsák fel!
* 2. Ha a termék sérült (törött, kiömlött, stb.), kérje a futárt, hogy regisztráljon kárjelentést!
Tájékoztatjuk, hogy kárbejelentés hiányában nem áll módunkban kártérítést nyújtani az esetlegesen sérült termékekért, és fenntartjuk a jogot, hogy ezt egyedileg értékeljük!
8.2. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
Az internetszolgáltató megrendelése magában foglalja az ügyfél ismereteit és elfogadását az internet lehetőségeiről és korlátairól, különös figyelmet fordítva a műszaki jellemzőkre és hibákra.
A Szolgáltató semmilyen módon nem vállal felelősséget az alább felsorolt körülményekért és tényekért, függetlenül azok bekövetkezésének vagy bekövetkezésének okától:
* az interneten keresztül küldött és/vagy fogadott olyan adatok által okozott problémákért, amelyek nem a szolgáltatótól származnak;
* az internetes hálózat bármilyen hibája miatt, amely megakadályozza az online áruház megfelelő működését és a vásárlást
* bármilyen adatvesztésért;
* a folyamat során használt bármely szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;
* a szolgáltatási hálózat bármely programhibájának, rendkívüli eseményének vagy műszaki hibájának következményeiért.
A Szolgáltató az ezeken az oldalakon található anyagokat, illetve az ott feltüntetett termékeket és árakat bármikor, előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja.
8.3. ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
Adatvédelmi nyilatkozatunkat ide kattintva tekintheti meg.
8.4. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CLXIV. kereskedelmi törvényen, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényen alapulnak. A távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. sz. törvény és 45/2014. sz. törvény. (II.26.) a kormányrendeletet és az egyéb vonatkozó hatályos jogszabályokat is figyelembe vették.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2023. június 1-től határozatlan ideig érvényesek. Ezek az Általános Szerződési Feltételek a vásárló által forgalmazott termék(ek) megrendelésével www.laterre.hu üzemeltethető weboldalon érhetők el és tanulmányozhatók, tudomásul véve és kötelező érvényűnek elfogadva a jelen Általános Szerződési Feltételeket.
Az általános szerződési feltételek összhangban vannak a hatályos magyar jogszabályokkal - egyoldalú változtatási, módosítási és/vagy kiegészítési joggal rendelkeznek.
A módosított általános szerződési feltételek a weboldalon történő közzététel napján lépnek hatályba. A szolgáltató honlapját látogató ügyfelek kötelesek rendszeresen tájékozódni a jelen Általános Szerződési Feltételek változásairól. Amennyiben az ügyfél a jelen ÁSZF módosításának hatályba lépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, a szolgáltató jogosult ezt úgy értelmezni, mint aki az ÁSZF módosítását elfogadta.
8.5. TARTOZÉKOK GARANCIÁJA, TERMÉKGARANCIA, JÓTÁLLÁS
Amennyiben ki kívánja cserélni a terméket, vagy a vételár visszatérítését kéri, kérjük, értesítsen minket e-mailben, hogy tájékoztassuk a kötelező jótállással kapcsolatos 151/2003 eljárással kapcsolatos intézkedésekről és információkról. (IX. 22.) GD, valamint a fogyasztó és a vállalkozás között létrejött szerződés alapján értékesített dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények rendezésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. sz. rendelet. (IV. 29.) Az irányelveket az NGM rendelet tartalmazza: A vevőnek joga van jótállási igényt bejelenteni, ha a termék hibás. Ilyen esetben kérjük, azonnal értesítse webáruházunkat kéréséről e-mailben. Elérhetőségeinket a 9. pontban tekintheti meg. Kérésének teljesítéséről álláspontunktól számított 5 munkanapon belül értesítjük Önt. Javításra vagy cserére irányuló kérelem esetén törekszünk arra, hogy azokat az adatok 19/2014 jegyzőkönyvben történő rögzítésének elfogadásától számított 15 napon belül kiegészítsük. (IV. 29.) az NGM rendeletben meghatározott kezeléshez az eladott termék megnevezését, a vételárat, az Eladó általi teljesítés időpontját, a hiba leírását és közlésének időpontját, valamint az érvényesítés jogát. Az Eladó rögzíti továbbá a jótállási kérelemre adott választ és tájékoztatást arról, hogy a Vevő jogvita esetén a fogyasztó kérésére kezdeményezheti a megyei kereskedelmi és iparkamarákkal együttműködő békéltető bizottság eljárását. Cégünk a jegyzőkönyv másolatát tartós adathordozón biztosítja. Az eladónak három évig meg kell őriznie a protokollt.
8.5.1. TARTOZÉKOKRA VONATKOZÓ GARANCIA
Hibás teljesítés esetén cégünk a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint kellékszavatossági igényt érvényesíthet cégünkkel szemben. Ön – választása szerint a következő garanciális igényeket érvényesítheti: Kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalatnak más igényei vannak, amelyek az Ön igényének teljesítéséhez képest aránytalan többletköltségekkel járnának. Ha nem kérte a kijavítást vagy a kicserélést, vagy nem kérte, kérheti a termék vételárának arányos leszállítását, vagy kijavíthatja a hibát a cég költségére, vagy kérheti más általi kijavítását, vagy - végső esetben - elállhat a szerződéstől. indokolt volt, vagy a vállalat okozta Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül kijavítani. Ugyanakkor szeretném felhívni a figyelmét arra, hogy a szerződés megszűnését követő kétéves elévülési időn túl kellékszavatossági jogaira már nem tarthat igényt. Használt cikk esetében ez a határidő legfeljebb egy év. Tartozékkellék-szavatossági igényét Társaságunkkal szemben érvényesítheti. , ha igazolja, hogy a terméket Társaságunktól vásárolta. Az átadástól számított hat hónap elteltével azonban köteles bizonyítani, hogy az Ön által elismert hiba már a szállítás időpontjában is fennállt A jótállási igény kedvezményes árú áruk esetén is érvényesíthető, ebben az esetben minőségi igényt is benyújthat, ha a kereskedő nem jelölte meg az értékcsökkenés okát Nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén, A jótállási igény nem érvényesíthető.
8.5.2. TERMÉKGARANCIA
A termék hibája esetén Ön - választása szerint. - a 8.5.1. pontnak megfelelően. Termékszavatossági jogát vagy igényét az 1. pont szerint gyakorolhatja. A termékre vonatkozó jótállási igényként csak akkor kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által megadott leírásban meghatározott tulajdonságokkal.
Ezen időszak után elveszíti ezt a jogot. Kellékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania a termék hibáját. A gyártó (forgalmazó) csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket annak részeként nem gyártották vagy hozták forgalomba. kereskedelmi tevékenysége, vagy - a hiba tudományos jellegű, és a tudomány mindenkori állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában felismerhetetlen volt, vagy - a termék hibája kötelező érvényű hivatalos jogszabályok vagy rendeletek alkalmazásából ered. A gyártó (forgalmazó) elegendő a mentesség okának bizonyításához. Felhívjuk figyelmét, hogy kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan, ugyanazon hiba miatt nem lehet érvényesíteni. Ha azonban a termékszavatossági igény eredményesen megalapozott, a kicserélt termékre, illetve javított alkatrészre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesítheti.
8.5.3. GARANCIA
Kötelező garancia csak a 151/2003 szerint. (IX.22.) Kormány. A mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik, amelyek drágábbak, mint 10 000 forint. A jótállási időn belül felmerülő minőségi igény esetén a kötelező jótállás keretében a kellékszavatossági jogok (kijavítás, csere, árcsökkentés, elállás). ) kedvezőbb feltételek mellett érvényesíthető A kötelező jótállás időtartama 1 év, amely a termék fogyasztónak történő átadásakor vagy a készülék üzembe helyezésekor kezdődik. a forgalmazó vagy képviselője végzi, akkor ez az üzembe helyezés napja A jótállási kötelezettség alól a Vállalkozás csak akkor mentesül, ha bizonyított, hogy a hiba oka a kivitelezést követően keletkezett, és a jótállási és termékszavatossági igényeket egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesítheti, ellenkező esetben Önt a jótállásból eredő jogok illetik meg 8.5.1. és 8.5.2.
8.6. AZ ÜGYFÉL KIFOGÁSOKAT ÉS PANASZOKAT NYÚJTHAT BE A KÖVETKEZŐ SZERVEZETEKHEZ:
8.6.1. KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARAI EGYEZTETŐ TANÁCS
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény. a törvény rendelkezései szerint, amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél közötti fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Ügyfél a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat. lakóhely és lakóhely, valamint kezdeményezi a Testület eljárását, vagy a Szolgáltató székhelyétől függően az illetékes Békéltető Testülethez is fordulhat.
Az egyeztető szervek listája:
1. Baranya Megyei Békéltető Tanács 2. Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Tanács 3. Budapest Megyei Békéltető Tanács 4. Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Tanács 5. Megyei Békéltető Tanács Fejér 6. Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Tanács 7. Hajdú-Bihar Megye Egyeztető Tanács 8. Pest Megyei Egyeztető Tanács
Az egyeztetőtestületek elérhetőségei:
https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai
A társaság köteles együttműködni a békéltető testület eljárásában.
8.6.4. ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM
Elkötelezettek vagyunk az alternatív vitarendezési fórum használata mellett a viták rendezéséhez. fogyasztás. Az Európai Bizottság által kifejlesztett és működtetett online vitarendezési platformot a következő linkre kattintva érheti el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
9. A SZOLGÁLTATÓ ELÉRHETŐSÉGEI, ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
SZOLGÁLTATÓ CÉGADATAI
Szolgáltató neve: A Szolgáltató rövidített neve:
A cég székhelye, levelezési címe:
A szolgáltató képviselőjének neve:
Cégjegyzékszám, adószám: A kiállító cég bírósága, iratiroda:
Szerződés nyelve: magyar Elektronikus kapcsolattartó:
Telefonos elérhetőség :
A szolgáltatás bankszámlaszáma:
Amennyiben kérdése merülne fel a webáruház működésével kapcsolatban, a megrendelés és kiszállítás menete a megadott elérhetőségeken áll rendelkezésére!
A SZOLGÁLTATÓ ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK ELÉRHETŐSÉGE
Telefon:
E-mail:
A TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ NEVE, CÍME, E-MAIL-CÍME